Pukinmäen Taidetalo järjestää kesäkursseja kesäkuun kahdella ensimmäisellä viikolla ja elokuussa kesäteatterikurssin Pukinmäen kartanolla.

Pukinmäen Taidetalo yhdessä OSSY ry:n kanssa järjestää koulujen loppumisen ja juhannuksen välillä viikon kestävistä kursseista muodostuvan kesäakatemian eri taideaineista ja aktiviteeteista kiinnostuneille lapsille ja nuorille. Monipuolisilla taidekursseilla pääsee kokeilemaan eri taidelajeja ja hakemaan itselleen sopivaa harrastusta.

Lisätietoja teija.kamb@ossy.fi
Ilmoittautuminen verkossa kunkin kurssin kohdalta
www.ossy.fi

Pukinmäen teatterikoulu järjestää juuri ennen koulun alkua lapsille ja nuorille teatteriharrastajille kesäteatterikurssin. Kurssilaiset työskentelevät ryhmissä useiden opettajien johdolla. Kurssilaiset esittävät harjoittelemansa näytelmän Pukinmäen kartanon kesäteatterissa elokuussa.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen
kätevimmin verkossa kesäteatterin kohdalta